فواید استفاده از چسب سنگ

چسب سنگ چیست ؟

فواید استفاده از چسب سنگ


چسب سنگ چیست ؟

چسب سنگ ایزی استون بر پایه رزین های اپوکسی به صورت خمیری دو جزیی و بدون نیاز به حلال فرموله شده است. این چسب خمیری دو جزئی در قسمت (A) از رزین اپوکسی معمولاً شامل مونومرها و زنجیره کوتاه پلیمرهای متشکل از گروه اپوکسید، پلاستیسایزرها، اصلاح کننده های رئولوژی، عوامل تیکسوتروپیک و افزودنی های معدنی و آلی تشکیل می شود. قسمت (B) از سخت کننده آمینی آلیفاتیک، سیکلوآلیفاتیک، آروماتیک، پلی آمیدها و افزودنی های معدنی و آلی تشکیل می شود. تولید این محصولات با استانداردهای ASTM C 882/C , ASTM C39 مطابقت دارد.

“در محیط خشک و سرپوشیده در بسته بندی اولیه و بدون بازشدن درب بسته قابل نگهداری تا 12‌ماه می‌باشد.”

فواید استفاده از چسب سنگ

خصوصیات ویژه

زمان کارپذیری مناسب بدون انقباض بودن کسب مقاومت های مکانیکی و شیمیایی بالا مقاومت کششی، فشاری و خمشی زیاد ساختار نیمه جامد و منعطف بدون تراوش رنگ مناسب برای سنگ های مرمر و دیگر سنگ های سفید و روشن خاصیت عدم شررگی در سطوح عمودی حفظ قدرت چسبندگی حتی در زمان غوطه ور شدن در آب بعد از پخت کامل چسب مقاوم در برابر لرزش و ضربه ایجاد پیوند دانمی و ماندگار که در گذر زمان سست نمی گردد

حفاظت و ایمنی: چسب بتن ایزی‌کو در محدوده مواد خطرساز و مضر برای سلامتی و محیط زیســت قرار ندارد با این وجود به هیچ عنوان نباید بلعیده شود یا با چشم تماس داشته باشد.درصورت برخورد اتفاقی با پوســت یا چشم باید فوراً با آب شیرین فراوان شسته شود. درصورت بلعیده شدن فوراً به پزشک مراجعه شود. این ماده آتش‌زا نیست.