هر آنچه در مورد پودر بند کشی باید بدانید.

پودر بندکشی چیست ؟

هر آنچه در مورد پودر بند کشی باید بدانید.


پودر بندکشی چیست ؟

پودر بندکشی میکرونیزه ایزی‌فیکس آماده بر پایه سیمان بوده و در واقع مخلوطی از سیمان، مواد پلیمری، مواد آلی، فیلرهای معدنی، پیگمنت‌های رنگی، افزودنیهای اصلاح کننده و آبگریز با روانی بالا بندکشی دیوار و کف در محیط های داخلی و خارجی ساختمان است. این محصول دارای افزودنیهای شیمیایی ویژه‌ای می باشد که باعث افزایش کیفیت، عدم ترک خوردگی، عدم لب پر شدن و دامنه متنوع رنگ می‌شود. از ویژگی های آن می توان به پایداری بالا و قابلیت رنگ‌پذیری، مقاومت سایشی و مقاومت در برابر خراش اشاره کرد. با توجه به خواص ضد آب، عدم ترک خوردگی در ضخامت های 0 تا 10 میلی متر و مقاومت کششی بالا قابلیت اجرا در حمام، سرویس های بهداشتی، بالکن، فروشگاه ها، آَشپزخانه و مراکز خرید را دارا می‌باشد.

“از ویژگی های آن می توان به پایداری بالا و قابلیت رنگ‌پذیری، مقاومت سایشی و مقاومت در برابر خراش اشاره کرد.”

هر آنچه در مورد پودر بند کشی باید بدانید.

خواص و اثرات

قابل عرضه در رنگهای مختلف چسبندگی بسیار زیاد به انواع مصالح ایجاد سطح صاف و یکنواخت مقاومت زیاد در برابر تنشهای فشــاری و خمشی در شرایط استاندارد، ذوب و یخبندان استحکام سایشی زیاد رفع نشت و نم‌زدگی درزها جذب آب بسیارکم انبار داری و عمر نگهداری مدت و دمای نگهداری: درشرایط حفظ و نگهداری در دمای 5 تا 35 درجه و محیط خشک در بسته بندی اولیه قابل نگهداری تا 6 ‌ماه می‌باشد. شــرایط نگهداری: دور از نم، رطوبت و تابش مستقیم نورخورشید

حفاظت و ایمنی: پودر بندکشی ایزی‌فیکس حاوی سیمان است، بنابراین از تنفس گردغبار آن جلوگیری کرده و از آنجائیکه پس از اختلاط با آب تولید قلیا می‌نماید از تماس مستقیم با پوست و چشم پرهیز شود. توصیــه میگــردد در هنگام کار نمودن بــا هرگونه ماده شــیمیایی از ماسک، دســتکش و عینک ایمنی استفاده شود. درصورت برخورد اتفاقی با پوست یا چشم باید فورا با آب شیرین فراوان شسته شود. درصورت بلعیده شدن فوراً به پزشک مراجعه شود. این ماده آتش‌زا نیست.